Пошук нових стратегій розвитку олієжирового комплексу та просування його продукції на світові ринки – актуальне завдання для України
НовиниГлобальна конкуренція на ринку олійних останнім часом загострюється, що зумовлює активний пошук напрямів зростання маржинальності олієжирового комплексу, зазначила науковий співробітник відділу ціноутворення, кон’юнктури та інфраструктури ринку Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки» Надія Діденко, інформуючи про IV Міжнародну конференцію “Black Sea Oil Trade-2016”, яка відбулася 7 вересня 2016 року у Києві.
Міжнародні експерти і делегати обговорили
-
актуальні питання виробництва і споживання олійних культур, а також продуктів їхньої переробки;
-
існуючі тренди на олійному ринку, стратегії країн Чорноморського регіону в підвищенні маржі;
-
тенденції розвитку ринку лецетинів в Росії і Україні, світовий попит на лецетин;
-
нові можливості та виклики українського олієжирового комплексу;
-
цінові орієнтири в новому сезоні, коротко- і довгострокові перспективи розвитку олійного ринку країн Південно-Східної Азії і Близького Сходу;
-
ефективність логістики як інструменту підвищення конкурентоспроможності ринку олійних і продуктів їх переробки.
У заході взяли участь близько 200 представників агробізнесу з понад 150 компаній з 24 країн світу.
Учасниками конференції стали виробники і переробники олійних культур, трейдери, підприємства з глибокої переробки рослинних олій, інвестиційні компанії, банки, консалтингові, шіппінгові, брокерські, страхові та сюрвеєрські компанії.
Організатор – консалтингове агентство «Украгроконсалт».