Олександр Захарчук наголошує, що тенденція до збільшення імпорту насіннєвого матеріалу спостерігається в Україні з 2015 року. Вона є результатом різкого підвищення попиту через збільшення його споживання холдинговими компаніями та великими й середніми товаровиробниками. Крім того, карантинні обмеження та зменшення логістики у 2020-2021 роках дали поштовх розвитку  іноземних селекційних компаній в межах країни для забезпечення сільськогосподарських товаровиробників їх продукцією.

«Більшість іноземних насіннєвих компаній вже побудували свої заводи на території України. З метою локалізації власного виробництва на території нашої держави вони здійснюють продаж насіння вітчизняним товаровиробникам, не завозячи його з-за кордону. Як результат, якщо щорічно ми імпортуємо насіння на  0,5 млрд доларів, то стільки ж «споживаємо» виробленого в межах країни насіння іноземної селекції», – підсумував фахівець.

Джерело: AgroTimes